Kazalište potlačenih za inkluzivno učenje: Žirafe

U suradnji s mrežom organizacija, škola i pojedinaca_ki okupljenih u Školu mira POKAZ je započeo istraživanje i razvoj prakse korištenja kazališta potlačenih za usvajanje drugog jezika. Naime, školski sustav svojom strukturom isključuje mnogu djecu iz punog sudjelovanja, naša je želja da tu praksu počnemo mijenjati, korak po korak, radionicu po radionicu, trening po trening.

Osnovna ideja korištenja kazališta za usvajanje stranog jezika bazira se na četiri premise:

  1. komunikacija mora biti višesenzorna (uključivati zvuk, sliku, pokret, opip)

  2. mora postojati intrinzična motivacija za komunikacijom

  3. učenje se mora odvojati izvan konteksta ocjenjivanja - strah od pogreške sprečava usvajanje

  4. sve je vježbe moguće i potrebno prilagoditi na način da svi u grupi imaju omogućen pristup

Proveli smo za sada dva edukacijska treninga s učiteljima i nastavnicima širom Europe, te provodimo trenutno analizu rezultata i pripremamo se za nastavak. Skupili smo pripreme za radionice u jedan dokument, tako da slobodno bacite oko!


Video koji je nastao kao dio istraživačkog procesa tima Žirafa, u kojem je prikazano eksperimentiranje s novinskim kazalištem:




11 views0 comments

Recent Posts

See All